Свято-Єлисавет-Кропивницький на Інгулі

Сподіваюсь,нашому парламенту завтра вистачить здорового глузду припинити нові можливі протистояння в нашому місті.Одразу зазначу -я підтримую лише УКРАЇНСЬКУ назву для держави УКРАЇНА. Отже,як не крути,а з точки зору інтернет-користувача Кропивницький просто виграє -домени kr.ua змінювати не треба.З точки зору деіменізації -все ж Інгульськ більш нейтральний,хоча це назва рівня райцентру.Єлісаветград -це стовідсотковий крок у минуле,бо на той час держави Україная не було як такої, а повертати маркер Російської імперії та перейменувати Порошенка в наказного гетьмана у мене бажання відсутнє.Модифікації на кшталт Єлисавета чи Свято-Єлисавета абсурдні по суті -починаючи з питання про вензелі святих(ще приклади,будь-ласка) і завершуючи намаганням нав”язати одну релігію (хоча за Конституцією,державна релігія у нас відсутня,а держава відокремлена від церкви).
Щодо закидів на адресу окремих політиків місцевого рівня -чому об”єктом став лише ‪#‎ІгорКозуб‬? А чи не бігали по партіях більшість відомих персонажей нашого міста? Чи це нормально,коли колишні свободівці перебігають до БПП,а згодом раптом вже є “рухівцями за очищення”? А нормально,коли ланцюжок УДАР-УКРОП -“Антикорупційний рух Наливайченка” формується за один неповний рік?


Для своїх опонентів -я теж був комуністом у 1998 році,і не шкодую.У 2013-15 перебував у лавах ВО “Свобода” -і не шкодую. В обох політсилах я був свідомо,і дякую їм за набутий життєвий та політичний досвід. Крім цього,я мешкав три роки у путінській Росії та встиг отримати паспорт громадянина РФ.Але я повернувся,відновив громадянство України,і готовий її боронити на всіх рівнях там,де покличе моя держава.Вільно володіючи двома мовами,я вважаю їх рідними,віддаючи перевагу українській як державній.
Отже,товариство,загальний висновок.Ми всі є українцями -етнічними,приїжджими -але українцями.Тому ми повинні з українського народу стати Українською Нацією,а з хаотичного місцевого прошарку -Українською Громадою.Завтра парламент нам дасть новий стрижень.Гуртуймось навколо нього і працюємо,працюємо і працюємо.

Слава Україні!

Максим Гуцалюк

 

Залишити відповідь

